Marketing Internship

Over V2Future
V2FUTURE is gespecialiseerd in de distributie van de meest innovatieve slimme
hardware over heel Europa. Met ons hoofdkantoor in Amsterdam en onze
kantoren in Europa en Azië kunnen we ons snel aanpassen aan de behoeften van
onze partners en de algemene markt. We hebben meer dan 25 jaar ervaring
binnen tech en retail en samen met onze flexibele instelling kunnen we een
oplossing op maat bieden om aan de behoeften van onze partners te voldoen.

V2FUTURE-team
Maak deel uit van een team dat hard werkt, groot durft te denken en gedreven
is om doelen te bereiken. Je wordt begeleid door onze Marketing Specialist. Ze
staat open voor ideeën en geeft je de ruimte om die uit te werken en uit te
voeren.

Jouw missie
• Het ondersteunen bij het analyseren, optimaliseren en positioneren van
onze brands via verschillende online kanalen.

• Het ondersteunen bij het opzetten van interne en externe communicatie-
en marketingplannen.

• Het assisteren van het maken van visuals.

• Meer zichtbaarheid creëren door middel van o.a. product introductie, e-
mailmarketing, nieuwsbrieven enz.

• Wekelijkse product post op Linkedin en andere social media kanalen.
• Het ondersteunen van Marketing gerelateerde evenementen.

Dit ben jij
• Je bent derde jaar student en studeert; Commerciële Economie of
Marketing of Social Media Communicatie.
• Je hebt tijdens jouw opleiding kennis opgedaan over online-sales, Google,
SEO, SEA en andere social media kanalen.
• Je beheerst de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
Daarnaast spreek je goed Engels.
• Je hebt een hands-on / just-do-it-mentality, die ook nog eens goed het
overzicht kan bewaren.
• Je hebt een passie voor consumenten electronica en technische
producten.

Dit kan je verwachten
• Impact hebben en meewerken aan de groei van de organisatie.
• In een kleine organisatie wordt jouw input gewaardeerd.
• Internship fee.
• Een dynamische omgeving; altijd in beweging en “never a dull moment”.
• Ruimte voor jouw ideeën en focus op jouw persoonlijke groei.

Word je al heel enthousiast? Laten we dan kijken of dit een perfecte match is!
Stuur je CV naar hr@v2future.com. En wie weet kunnen we je
binnenkort verwelkomen in deze sterk groeiende organisatie.

Stage Marketing & Communicatie

Stage Marketing & Communicatie

Dat voelt goed.

Als betrouwbare drogist en grootste digitale gezondheidsplatform in Nederland zijn we er voor onze klanten met advies, service en producten. Wekelijks helpen we méér dan 1 miljoen klanten in onze winkels en op etos.nl en geven we op jaarbasis meer dan 30 miljoen adviezen over gezondheid, uiterlijk, balans, beweging en voeding. Door onze omnichannel-strategie staan we altijd klaar voor onze klanten, waar zij ook zijn. Dát is de impact van Etos op Nederland. Op het hoofdkantoor in Zaandam houden we ons o.a. bezig met nieuwe digitale innovaties, inspirerende marketingcampagnes en denken we na over het vormgeven van de drogist van nu en in de toekomst. 

Wat betekent dit voor jou?

.

Als Stagiair binnen Marketing & Communicatie maak je kennis met de leukste marketingcampagnes en communicatiestrategieën van Etos. Wij zorgen ervoor dat onze klanten elke dag blij worden van onze producten en telkens weer verrast worden door nieuw assortiment. Samen met jouw team sta je opgesteld om de klant te enthousiasmeren onze winkel te bezoeken en werk je mee aan het trekken en loyaler maken van onze (online) klanten en het versterken van onze (online) merkpositionering. Een mooie plek om Etos te leren kennen en jezelf te ontwikkelen! Wij helpen de klant zich elke dag goed te voelen. 

Jouw nieuwe baan en werkplek. 
Als Stagiair lever je een directe bijdrage aan marketing en communicatie uitingen van Etos. Dat doe je niet alleen, maar samen met jouw collega’s van het marketing- of communicatieteam. Je ondersteunt de marketing of communicatiemanager bij het analyseren- en interpreteren van de marketing cijfers en het beoordelen van communicatiemiddelen. Op basis van de cijfers worden er marketing uitingen uitgezet. Daarnaast zal je binnen communicatie bezig zijn met het schrijven van content en het doorvoeren hiervan naar communicatie uitingen. Hierbij draait het allemaal om het triggeren van de klant, denk aan een bonusfolder, reclame etc. Binnen Marketing & Communicatie ga je aan de slag met:  

  • Het evalueren en verbeteren van (online)campagnes
  • Relevante, converterende content maken voor miljoenen klanten
  • Opstellen van communicatiebriefings 
  • Mede beoordelen van concepten 
  • Doorlopend contact houden met verschillende afdelingen binnen Etos
  • Het schakelen veel met stakeholders, van marketing en sales tot aan digitale ontwikkelaars, media en reclamebureaus
  • Meedraaien in het ontwikkelen en uitwerken van diverse (campagne-)materialen, coördineren van content en het beoordelen van materialen van interne en externe leveranciers
  • Het schrijven van teksten voor verschillende kanalen zoals social media, onze Albert Heijn website en emailmarketing, die aansluiten bij de doelgroep

Hoe zorgen wij ervoor dat de klant naar onze winkel komt? Dat is het overkoepelende doel waar je je op focust bij de verschillende marketing- en communicatieteams van Etos. Binnen marketing & communicatie kan dit gaan over het creëren van communicatie of het managen van een campagne. Je schakelt binnen marketing & communicatie veel met verschillende stakeholders, bijvoorbeeld met de Etos winkels over heel Nederland en bureaus die ons helpen met het opzetten van campagnes of het maken van advertorial. Ook zijn social media kanalen of platforms waar onze producten worden verkocht erg belangrijk, hier zal je tijdens je stage veel mee te maken krijgen en over leren. Tegelijkertijd is er ook ruimte om zelf dingen aan te pakken. Dat maakt deze stage veelzijdig en afwisselend, waarbij je veel leert over verschillende aspecten binnen Etos. 

Achteraf evalueer je de online campagnes: hebben we de impressies behaald? En hoe was de click through rate? Geen idee wat deze termen betekenen? Dat leren we je allemaal. Bij Etos zit je helemaal goed als je zoveel mogelijk wil zien van een organisatie tijdens je stage. Je werkt namelijk samen met onder andere collega’s van Design, Online marketing, Social, Webshop, Instore & Folder marketing, Data, Category management en Logistiek. Leuk, leerzaam en goed voor je netwerk! 

In deze functie werk je 32-40 uur per week, deels vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam en deels vanuit huis. 

We vinden het belangrijk dat jij bij Etos jezelf kunt zijn in een omgeving die openstaat voor verschillende perspectieven, een omgeving waarin we nieuwsgierig zijn en elkaar waarderen. Voor deze functie zoeken we bij voorkeur iemand die de diversiteit in ons team, in de breedste in van het woord, versterkt. Iemand die vanuit eigen achtergrond en persoonlijke eigenschappen een ander geluid brengt en daarmee een goede aanvulling is op ons team.  

Dit bieden we jou. 

  • Een interessante en veelzijdige stageplaats op het hoofdkantoor van Etos voor 5/6 maanden. 
  • Een stage met veel verantwoordelijkheid, waarbij je écht werkervaring opdoet. 
  • Een stagevergoeding (€400 – €500 per maand) plus reiskostenvergoeding.  
  • Gezellige borrels en (netwerk)events met alle stagiairs binnen ons hoofdkantoor. 
  • Een inclusieve omgeving waarin je je op persoonlijk en vakinhoudelijk vlak continu kan blijven ontwikkelen. 
     

Dit breng je mee. 
Met 5.400 collega’s helpen wij de klant om zich goed te voelen, elke dag weer. En als het aan ons ligt, doen we dat binnenkort ook samen met jou als onze nieuwe Stagiair. Zeker als je leergierigheid en een proactieve houding naar Etos meebrengt. Ook: 

  • Ben je momenteel bezig met een opleiding op hbo/wo niveau, bijvoorbeeld op het gebied van Marketing, Communicatie, Communicatie & Multimedia design of aanverwant.  
  • Kennis van Excel.  
  • Je bent thuis in de Nederlandse taal.  
  • Ervaring met onze winkelorganisatie is een flink pluspunt, maar zeker geen vereiste.  
  • Als je, net als wij, passie voor retail combineert met een flinke dosis enthousiasme, helemaal top!   

 

Daarnaast ben je: 

  • Iemand die enthousiast is en het leuk vindt om in een team te werken. 
  • Een echte aanpakker; jij bent niet vies van hard werken en zorgt ervoor dat je een opdracht op tijd aanlevert. 
  • Flexibel genoeg om te werken in een dynamische omgeving.  
  • Iemand die zich van nature verplaatst in de klant en initiatief neemt. 

Elke dag de klant helpen zich goed te voelen. 
Elke dag de klant helpen zich goed te voelen. Dat is de missie van Etos. We zijn al meer dan honderd jaar jouw vertrouwde drogist. In de winkel én online. Met ruim 550 filialen door heel Nederland is er altijd een Etos drogist bij jou in de buurt. Als betrouwbare drogist en grootste digitale gezondheidsplatform in Nederland zijn we er voor onze klanten met advies, service en producten. Wekelijks helpen we méér dan 1 miljoen klanten in onze winkels en op etos.nl en geven we op jaarbasis meer dan 30 miljoen adviezen over gezondheid, uiterlijk, balans, beweging en voeding. Wat je vraag ook is, we helpen je verder. 

Ben jij er klaar voor om deze missie samen waar te maken? 
​​​​​​​Klik op de sollicitatiebutton om te solliciteren. Dat kan ook als je nét niet alle artikelen van ons boodschappenlijstje in huis hebt. Wil je liever eerst meer weten? Neem contact met ons op! 

Stage Sourcing

Op het hoofdkantoor

Bij Albert Heijn werken is niet zomaar een baan. Het is werk met betekenis. Je werkt in een informele cultuur samen met een bevlogen team dat graag voorop wil blijven lopen en verschil wil maken. Met jouw unieke talent maak je impact op het leven van al onze klanten. Je leert van experts in hun vakgebied en we helpen je jouw loopbaan vorm te geven. Je kunt bij ons flexibel werken, zowel vanuit huis als op ons hoofdkantoor in Zaandam. Een baan bij Albert Heijn is niet alleen een baan voor nu, maar ook voor later

Wat betekent dit voor jou?

.

Stage lopen binnen Sourcing bij Albert Heijn 
Als stagiair binnen Sourcing bij Albert Heijn ben jij samen met jouw team verantwoordelijk voor het inkopen van de beste en nieuwste producten die uiteindelijk bij onze klanten in de boodschappenmand belanden. Je leert het spel van onderhandelen en gaat samen met onze leverancierspartners aan de slag om te bouwen aan een duurzaam inkoopproces, en dus een duurzamere toekomst. Wil jij aan de slag binnen de commerciële kern van onze organisatie en jezelf hier ontwikkelen? Kijk dan gauw verder! 

Jouw nieuwe baan en werkplek. 
Als Stagiair lever je een directe bijdrage aan het inkoopproces van onze producten. Dat doe je niet alleen, maar samen met jouw collega’s van het Sourcing team. Je ondersteunt de Sourcing Manager bij het maken van de beste deals, waarbij je aan de slag gaat met: 

  • Het begeleiden van het implementatie proces van nieuwe producten en productwijzigingen. 
  • Het maken van markt en concurrentieanalyses. 
  • Het ondersteunen in de voorbereidingen van onderhandelingen. 
  • Het actief contact houden met de leveranciers. 

Je krijgt meteen vanaf dag één verantwoordelijkheid en leert veel over de verschillende aspecten van onze organisatie. Als stagiair binnen Sourcing help je mee in de voorbereidingen van onderhandelingen, waar op het scherpst van de snede wordt onderhandeld. Jij houdt contact met leveranciers, en je houdt de concurrent ook goed in de gaten. Met jouw vlijmscherpe analyses blijven wij vooroplopen in de markt. Daarnaast help je mee in verbeterprojecten, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid, en zorg jij ervoor dat deze projecten volgens planning verlopen. Binnen Sourcing is geen dag hetzelfde, wordt met humor gewerkt en werken we elke dag met veel toewijding en enthousiasme aan het vullen van die 6 miljoen bordjes in Nederland en België.  
In deze functie werk je 32-40 uur per week, deels vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam en deels vanuit huis. 
We vinden het belangrijk dat jij bij Albert Heijn jezelf kunt zijn in een omgeving die openstaat voor verschillende perspectieven, een omgeving waarin we nieuwsgierig zijn en elkaar waarderen. Voor deze functie zoeken we bij voorkeur iemand die de diversiteit in ons team, in de breedste zin van het woord, versterkt. Iemand die vanuit eigen achtergrond en persoonlijke eigenschappen een ander geluid brengt en daarmee een goede aanvulling is op ons team. 
Dit bieden we jou. 

  • Een interessante en veelzijdige stageplaats op het hoofdkantoor van Albert Heijn voor 5/6 maanden. 
  • Een stage met veel verantwoordelijkheid, waarbij je écht werkervaring opdoet. 
  • Een stagevergoeding (€400 – €500 per maand) plus reiskostenvergoeding.  
  • Gezellige borrels en (netwerk)events met alle stagiairs binnen ons hoofdkantoor. 
  • Een inclusieve omgeving waarin je je op persoonlijk en vakinhoudelijk vlak continu kan blijven ontwikkelen. 

Dit breng je mee. 

Met onze 125.000 collega’s vullen we elke avond ruim zes miljoen borden. En als het aan ons ligt, doen we dat binnenkort ook samen met jou als onze nieuwe Stagiair. Zeker als je jouw organisatorisch talent en jouw enthousiasme naar Albert Heijn meebrengt. Ook: 

  • Ben je momenteel bezig met een opleiding op hbo/wo niveau, bijvoorbeeld op het gebied van Bedrijfskunde, Commerciële Economie, Food studies of aan de Hogere Hotelschool, of aanverwant. 
  • Kennis van Excel. 
  • Je bent thuis in de Nederlandse taal. 
  • Ervaring met onze winkelorganisatie is een flink pluspunt. 
  • Als je, net als wij, passie voor retail combineert met een flinke dosis leergierigheid, helemaal top! 

​​​​​​​Daarnaast ben je: 

  • Iemand die graag de handen uit de mouwen schudt. 
  • Een echte doener; jij neemt initiatief en zorgt ervoor dat doelen behaald worden. 
  • Communicatief genoeg om met verschillende partijen te schakelen. 
  • Flexibel en je houdt van elke dag nieuwe dingen leren. 

​​​​​​​Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. 

Albert Heijn vult met 125.000 collega’s, verdeeld over ruim 1.250 winkels in Nederland en Vlaanderen, acht home shop centers, zes distributiecentra en ons hoofdkantoor elke avond ruim zes miljoen borden. Bij Albert Heijn geloven we dat eten en drinken een essentiële rol speelt bij de grote uitdagingen in de maatschappij. Het levert een belangrijke bijdrage aan een gezonde levensstijl, het verbindt mensen en draagt bij aan een beter klimaat en daarmee een duurzame samenleving. Onze missie is dan ook: Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. 
​​​​​​​Ben jij er klaar voor om deze missie samen waar te maken?

Stage Categorie Was, Reiniging & Papier

Stage Categorie Was, Reiniging & Papier

 

Op het hoofdkantoor

Bij Albert Heijn werken is niet zomaar een baan. Het is werk met betekenis. Je werkt in een informele cultuur samen met een bevlogen team dat graag voorop wil blijven lopen en verschil wil maken. Met jouw unieke talent maak je impact op het leven van al onze klanten. Je leert van experts in hun vakgebied en we helpen je jouw loopbaan vorm te geven. Je kunt bij ons flexibel werken, zowel vanuit huis als op ons hoofdkantoor in Zaandam. Een baan bij Albert Heijn is niet alleen een baan voor nu, maar ook voor later

Wat betekent dit voor jou?

.

Wil jij bij één van de meest dynamische categorieën van Albert Heijn stage lopen? Dan zit je bij Was, Reiniging, Papier helemaal goed! Wij zijn namelijk op zoek naar een stagiair die zich graag wast in de wereld van sales. Bij ons team krijg je de kans om jezelf onder te dompelen in commerciële processen, marktonderzoek, verschillende projecten (bijvoorbeeld op gebied van duurzaamheid), en natuurlijk: onze producten! 

Jouw nieuwe baan en werkplek. 
 Als Stagiair lever je een directe bijdrage aan Albert Heijn die met meer dan 100.000 collega’s, 1.100 winkels, acht home shop centers en zes distributiecentra en ons hoofdkantoor elke avond ruim zes miljoen borden vult. Dat doe je niet alleen, maar samen met jouw collega’s van het categorie team. Waarbij je aan de slag gaat met: 

  • Contact & meetings met grote A-merk leveranciers 
  • Promotie en assortiment analyse 
  • Concurrentie analyse  
  • Vrijheid om mee te kijken met andere projecten 


Als stagiaire aan onze tafel ben je verantwoordelijk voor zowel een stuk ‘voorkant’ met A-merk leveranciers als de ‘achterkant’ met Eigen Merk leveranciers. Zo krijg je een diver scala mee aan werkzaamheden en een goed beeld van wat commercie in retail inhoudt! Je zal verantwoordelijk worden voor o.a. de concurrentie analyse (gezien onze categorieën draaien om promoties, is dit onderdeel zeer belangrijk), tailor made promoties opzetten met A-merk leveranciers (bv met Procter & Gamble om de tafel om een nieuwe actie te bespreken/bedenken) en promotie analyses. Daarbij laten we je ook graag alle type leverancier meetings ervaren (bv op innovaties en schapadviezen, maar ook op Eigen Merk). We hebben enkele vaste onderdelen voor onze stagiaire om op te pakken maar los hiervan is er ook altijd ruimte voor eigen inbreng of om juist nadruk te leggen op iets wat jij graag wilt doen/weten. 

In deze functie werk je 32-40 uur per week, deels vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam en deels vanuit huis. 

We vinden het belangrijk dat jij bij Albert Heijn jezelf kunt zijn in een omgeving die openstaat voor verschillende perspectieven, een omgeving waarin we nieuwsgierig zijn en elkaar waarderen. Voor deze functie zoeken we bij voorkeur iemand die de diversiteit in ons team, in de breedste in van het woord, versterkt. Iemand die vanuit eigen achtergrond en persoonlijke eigenschappen een ander geluid brengt en daarmee een goede aanvulling is op ons team.  

Dit bieden we jou 

  • Een interessante en veelzijdige stageplaats op het hoofdkantoor van Albert Heijn voor 5/6 maanden. 
  • Een stage met veel verantwoordelijkheid, waarbij je écht werkervaring opdoet. 
  • Een stagevergoeding (€400 – €500 per maand) plus reiskostenvergoeding.  
  • Gezellige borrels en (netwerk)events met alle stagiairs binnen ons hoofdkantoor. 
  • Een inclusieve omgeving waarin je je op persoonlijk en vakinhoudelijk vlak continu kan blijven ontwikkelen.  
     

Dit breng je mee. 
 Met onze 125.000 collega’s vullen we elke avond ruim zes miljoen borden. En als het aan ons ligt, doen we dat binnenkort ook samen met jou als onze nieuwe Stagiair. Zeker als je commerciële inzicht en je ondernemende houding naar Albert Heijn meebrengt. Ook: 

  • Ben je momenteel bezig met een opleiding op hbo/wo niveau, bijvoorbeeld op het gebied van bedrijfskunde, hotelschool etc. 
  • Kennis van Excel en PowerPoint. 
  • Je bent thuis in Nederlandse taal. 

   

Daarnaast ben je: 

  • Iemand die Ad hoc kan schakelen. 
  • Je bent assertief 
  • Affiniteit met supermarkt/ Retail  
  • Sociaal 


Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. 
Albert Heijn vult met 125.000 collega’s, verdeeld over ruim 1.250 winkels in Nederland en Vlaanderen, acht home shop centers, zes distributiecentra en ons hoofdkantoor elke avond ruim zes miljoen borden. Bij Albert Heijn geloven we dat eten en drinken een essentiële rol speelt bij de grote uitdagingen in de maatschappij. Het levert een belangrijke bijdrage aan een gezonde levensstijl, het verbindt mensen en draagt bij aan een beter klimaat en daarmee een duurzame samenleving. Onze missie is dan ook: Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.

Afstudeerstage Cyber Security (Sector Focus: Financial Services)

Startdatum februari – maart 2024

Als je gepassioneerd bent om mee te denken over een breed scala aan uitdagingen voor onze klanten op het gebied van cyber risk management & privacy, dan zijn we opzoek naar jou! Je zult deel uitmaken van een groeiend team en met je scriptie onderwerp uitgebreid onderzoek doen naar een topic dat relevant is voor onze dienstverlening. Daarnaast heb je eventueel de mogelijkheid om bij te dragen aan interne innovatieve projecten en/of initiatieven.

In goed overleg zullen we tot een passend onderwerp (e.g. cyber security AI, Privacy Impact, awareness, simulatie oefeningen,…) komen en maak je de vertaalslag van je onderwerp, naar de uitdagingen en/of toegevoegde waarde daarvan voor onze klanten. In deze rol worden jouw ideeën en input gewaardeerd en heb je veel vrijheid om bij te dragen aan ons en jouw eigen succes. Heb jij passie voor technologie en wil jij graag je thesis schrijven in een internationale omgeving, we maken graag kennis met je!

De uitdaging – What future are you building towards?

Ons Cyber Security Team biedt services aan nationale en internationale opdrachtgevers binnen de financiële sector. Denk hierbij aan banken, verzekeraars, pensioenfondsen en asset management. Onze belangrijkste werkzaamheden liggen in het domein van: (i) cyber risk management: strategie, cultuur en transformatieopdrachten, (ii) digital identity & access management, (iii) data privacy, (iv) cyber threat management en (v) cyber breach management opdrachten.

Als scriptie stagiair kan je een kijkje nemen bij de volgende werkzaamheden:

  • Het ontwerpen en implementeren van cyber en privacy strategieën.
  • Het beoordelen van het niveau van informatiebeveiliging.
  • Het opzetten en uitvoeren van transformatieopdrachten.
  • Ondersteuning bieden bij continuïteitsbeheer en het uitvoeren van risk assessments in bijvoorbeeld ISO-certificeringen.
  • Het beheersen van data en het waarborgen van awareness door de gehele organisatie.

Ons team – Do great minds always think alike?

Binnen de afdeling Cybersecurity houden wij ons bezig met betrouwbare oplossingen voor steeds complexere cyber beveiligingsrisico’s van operationele omgevingen. We zijn een internationaal team van specialisten die onze klanten helpen met hun meest complexe cyberbeveiligingsbehoeften. Wij werken vanuit het Advanced Security Center in Amsterdam samen met onze Advanced Security Centers over de hele wereld, om toegang te krijgen tot de meest geavanceerde tools om cybercriminaliteit te bestrijden.

Wat je gaat doen – How can you make a lasting impact in a rapidly changing world?

  • Het schrijven van je Master thesis.
  • Helpen bij het onderhouden van interne/externe relaties en uitdagingen van opdrachtgevers vertalen naar concrete opdrachten.
  • Helpen bij het doorgronden van de effectiviteit van informatiesystemen in complexe IT-omgevingen en advies geven om deze maatregelen verder te verbeteren.
  • Helpen bij het coördineren en uitvoeren van implementatie of innovatie programma’s, advies geven over platformen en infrastructuren, architectuurreviews of configuratiereviews.
  • Helpen bij het rapporteren en presenteren van je adviezen aan verschillende doelgroepen.

Wat wij zoeken – Where do you start if you want to change the world?

  • Je zit in de laatste fase van een universitaire master opleiding (richting It & Business, (Business) Cyber security, Computer Science of een andere relevante studie voor het vakgebied.
  • Goede mondelinge en geschreven communicatie-vaardigheden in het Nederlands en Engels.
  • Je krijgt energie van het oplossen van complexe vraagstukken en het bedenken van innovatieve verbeteringen.
  • Je hebt affiniteit met de financiële sector (toon dit bijvoorbeeld aan in je motivatiebrief).

*Uit onderzoek blijkt dat mannelijke kandidaten vaak solliciteren als ze een 60% match zien met het profiel, terwijl vrouwen alleen solliciteren als ze een 100% match zien. Voldoe je niet aan bovenstaande punten maar denk je wel dat dit de juiste functie voor jou is, dan nodigen we je van harte uit om toch te solliciteren. 

Nu al enthousiast? Solliciteer dan snel!

Wat wij bieden – Is everything that counts being counted?

  • Salaris: Stagevergoeding van €900 per maand (op basis van 40 uur).
  • Flexibel werken: in overleg met je team bepaal je zelf waar en wanneer je werkt. Thuis, op kantoor, bij de klant of vanuit een ander Europees land (tot 20 werkdagen per jaar).
  • Vrije dagen: je hebt recht op 20 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen.
  • Opleidingen: EY vindt het belangrijk dat je altijd de mogelijkheid hebt om je te ontwikkelen als je dat wilt. We bieden je de mogelijkheid om verschillende soft & hard skills trainingen, opleidingen en externe cursussen te volgen. Bijvoorbeeld het behalen van een MBA om jouw vaardigheden op het gebied van leiderschap, zaken en technologie te verbreden.
  • Reiskostenvergoeding: € 0,19 netto per/km (max. 40 km enkele reis). Hier heb je alleen recht op indien je geen studentenreisproduct bezit.
  • Begeleiding: zodra je start krijg je een buddy en stagebegeleider toegewezen. Je buddy helpt jou de eerste weken bij alle vragen die je hebt en maakt je wegwijs in de organisatie. Je stagebegeleider richt zich op jouw scriptie en biedt begeleiding waar nodig.

Meer lezen over het werken bij EY? Bekijk de volgende link: Hoe het is om bij ons te werken | EY – Global | EY – Nederland

Over het kantoor

Ons kantoor in Amsterdam bevindt zich op de Zuidas: een bruisende plek waar veel bedrijven zijn gevestigd. In onze Cross Towers worden maar liefst 1000 mensen per dag bij binnenkomst verwelkomd door Anouchka en Lucia. Heb je nog niet ontbeten? Dan maakt Taib zijn speciale smoothie voor je of gewoon een lekkere cappuccino. In de lunchpauze staat het team van Hans en Mehdi voor je klaar met een verse lunch. Voor een adembenemend uitzicht op Amsterdam ga je naar de 22e verdieping. Samenwerken krijgt door de Wavespace een nieuwe betekenis. Deze High-Tech omgeving brengt wereldwijd klanten en collega’s virtueel samen!

Sollicitatieprocedure – How can you prepare for a long life together?

Het sollicitatieproces bestaat uit een telefonische screening, een online assessment, en een interview (optioneel: tweede interview)

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een (online) assessment en een pre employment screening. Door wet- en regelgeving en doordat EY (en in sommige gevallen haar klanten) hoge eisen stelt aan de betrouwbaarheid en de integriteit van haar medewerkers wordt elke nieuwe medewerker gescreend. Afhankelijk van het functieniveau kan de pre employment screening uit de volgende onderdelen bestaan: Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) of – indien geen VOG in Nederland kan worden aangevraagd – Criminal Background Check uit het land waar je op dit moment woont of de afgelopen vijf jaren hebt gewoond, integriteitsvragenlijst, verificatie van ID, diploma’s en/of werkervaring en het raadplegen van het centraal insolventieregister.

Consultant Digital Risk & Resilience

As a Consultant within the Digital Risk & Resilience team at EY, you will navigate in the constantly changing and fast-paced digital landscape and build a network that will benefit you throughout your career. We offer you the option to participate in intensive soft and hard skills training during your career, enabling you to continue developing both personally and professionally. From day one, you will collaborate with colleagues at all levels on a variety of projects.

The opportunity – What future are you building towards?

Joining our team will provide you with an opportunity to work in an engaging environment and build strong relationships with external clients and internal colleagues in both domestic and international settings. We foster an entrepreneurial, proud, and caring culture where every team member is valued and supported. We believe in continuous learning and growth, and we are committed to providing opportunities for our team members to expand their knowledge and skills.

Our team – Do great minds always think alike?
The Digital Risk & Resilience team consists of enthusiastic and motivated professionals! We work alongside many of today’s leading companies, offering them invaluable guidance and solutions to navigate the ever-changing digital landscape and mitigate potential digital risks. Our range of Consulting services may be summarized as Process & Controls, Digital Risk, and Resilience and are provided to established companies and companies undergoing a digital transformation.

Responsibilities – How can you make a lasting impact in a rapidly changing world?

  • Identifying, evaluating, and providing solutions to evaluate complex business and digital risks
  • Follow policies and procedures that support the successful design, implementation and execution of Digital Risk Management frameworks and controls
  • Facilitate process walkthrough discussions to document end-to-end IT processes and technical/functional requirements during digital transformations
  • Assess the application of legal and regulatory requirements to clients Digital Risk Management practices
  • Specialize in one of the Digital Risk Management domains (i.e., Process & Control, Resilience, Digital Risk)

Job requirements – Where do you start if you want to change the world?

  • You already reside in the Netherlands
  • Finished a Bachelor or Master study in the field of (Business) Information Management, Business IT & Management, Data Analytics, IT Risk Management, Informatics, Computer Science, Business Administration or similar
  • One year or more of relevant experience in the field of IT Risk Management, IT Governance, Cloud, Internal Audit, Internal Control, Data Governance, Cybersecurity, Privacy.
  • Knowledge of IT Risk frameworks (ex. COSO, ISO27001, NIST) and knowledge of Risk Management frameworks related to applications, data, cloud, emerging technologies, and IT governance
  • Fluent in English and Dutch

Already interested? Apply now!

What we offer – Is everything that counts being counted?

    • Flexible working: you decide where and when you work in consultation with your team. At home, at the office, at the client’s location, or from another European country (up to 20 working days per year)
    • Home office arrangement: to optimize your home office, EY provides the following resources for you: an office chair, a sit/stand desk, an external monitor, a desk lamp, a (Bluetooth) headset, and a large external keyboard
    • Salary: in addition to your fixed salary, depending on EY’s financial performance, you may be eligible for a bonus. You are also entitled to an expense allowance (depending on the position) and an internet allowance of €40 net per month
    • Training and education: EY believes it’s important to provide everyone with the opportunity for continuous development. Therefore, we offer various soft and hard skills training programs, external courses, and the possibility to enroll in additional education. For example, you can obtain an MBA to broaden your skills in leadership, business, and tech
    • Mobility: contribute directly to our ambition to reduce EY’s carbon footprint to zero by 2025. With the new scheme, you can choose from diverse sustainable options through the EY My Daily Travel app or online platform. This includes lease bicycles, electric shared scooters, electric shared cars, flexible lease cars, and various subscriptions for public transport. You can also track your CO2 footprint using the app
    • Bicycle arrangement: finance the purchase cost of your new bicycle through a monthly deduction from your gross salary (the purchase cost is spread over 12 months) or from your non-statutory holiday entitlement

To learn more about working at EY, please visit the following link: What it’s like to work here | EY – Netherlands

The office

Our office in Amsterdam is located in the Zuidas, a bustling area where many businesses are situated. In our Cross Towers, Anouchka and Lucia welcome up to 1.000 people every day upon arrival. Haven’t had breakfast yet? Taib will make his special smoothie for you or simply a delicious cappuccino. During the lunch break, the team of Hans and Mehdi will be ready with a fresh lunch for you. For a breathtaking view of Amsterdam, head to the 22nd floor. Collaborating takes on a new meaning with the Wavespace. This high-tech environment brings clients and colleagues together virtually from all over the world!

Recruitment procedure – How can you prepare for a long life together?

The application process consists of a telephone screening, a skills and personality test, and two interviews

Due to laws and regulations, and because EY (and in some cases its clients) has high demands on the reliability and integrity of its employees, every new employee will be screened. Depending on your rank the pre-employment screening could contain the following: Certificate of Conduct (in Dutch: VOG) or – if requesting a Dutch VOG is not possible – Criminal Background Check of the country you are currently living or have lived during the last five years, integrity questionnaire, verification of ID, diploma’s and/or work experience and consultation of the Dutch insolvency registry.

Junior Ethical Hacker – Cybersecurity

Als Ethical Hacker binnen het Cybersecurity team van EY maak je bij binnenkomst al impact op jouw omgeving. Je bouwt bij ons direct een netwerk op waar je de rest van je carrière profijt van zal hebben. Je hebt de optie om tijdens jouw loopbaan intensieve soft en hard skills trainingen te volgen, waardoor jij je zowel op persoonlijk vlak als professioneel vlak kan blijven ontwikkelen. Vanaf de allereerste dag werk je samen met onze collega’s van alle niveaus aan uiteenlopende projecten en wij streven er naar om een blijvende en duurzame impact te creëren bij onze diverse opdrachtgevers.

 

Ons team – Do great minds always think alike?

Ons team bestaat momenteel uit 20 enthousiaste en gemotiveerde collega’s! Dit klinkt wellicht overweldigend, maar wij zorgen ervoor dat wij wekelijks (formeel en informeel) met elkaar zitten zodat wij op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Ons team valt onder EY Tech Consultancy en is momenteel één van de belangrijkste pijlers binnen EY.

 

De uitdaging – What future are you building towards?

Als Ethical hacker binnen ons Cybersecurity team van EY ben je betrokken bij aanvals- en penetratietesten, kwetsbaarheidsbeoordelingen en red teaming. Ook richt jij je op het identificeren van potentiële bedreigingen en kwetsbaarheden in de IT-omgeving van klanten. Je maakt deel uit van een internationaal verbonden team van specialisten die onze klanten helpen bij hun meest complexe cybersecurity behoeften. Je gaat werken vanuit ons Advanced Security Center in Amsterdam om toegang te krijgen tot de meest geavanceerde tools om cybercriminaliteit te bestrijden.

 

Wat je gaat doen – How can you make a lasting impact in a rapidly changing world?

  • Het uitvoeren van penetratietesten, inclusief internet, intranet, draadloos, webtoepassing, social engineering en fysieke penetratietesten
  • Het uitvoeren van red team scenario’s om de beveilingsposities van organisaties te verbeteren
  • Het uitvoeren van analyses van penetratietestresultaten en een rapport opstellen dat bevindingen, exploitatieprocedures, risico’s en aanbevelingen beschrijft
  • Je werkt in multidisciplinaire teams en met de klant, wat vereist dat je in staat om op een heldere manier jouw bevindingen te communiceren

 

Wat wij zoeken – Where do you start if you want to change the world?

  • Je hebt een bachelor behaald in Computerwetenschappen, Cybersecurity, Informatiesystemen, Informatietechnologie, IT of die bèta gerelateerd is
  • Je hebt enige ervaring met handmatige aanvals- en penetratietesten
  • Je hebt enige ervaring met scripten / programeertalen (bij. Python, PowerShell, Java, Perl etc.)
  • Je bent bekend met de nieuwste exploits en beveiligingstrends
  • Jij hebt een rijbewijs geldig in Nederland

 

*Uit onderzoek blijkt dat mannelijke kandidaten vaak solliciteren als ze een 60% match zien met het profiel, terwijl vrouwen alleen solliciteren als ze een 100% match zien. Voldoe je niet aan bovenstaande punten maar denk je wel dat dit de juiste functie voor jou is, dan nodigen we je van harte uit om toch te solliciteren.

 

Nu al enthousiast? Solliciteer dan snel!

 

Wat wij bieden – Is everything that counts being counted?

  • Flexibel werken: in overleg met je team bepaal je zelf waar en wanneer je werkt. Thuis, op kantoor, bij de klant of vanuit een ander Europees land (tot 20 werkdagen per jaar
  • Thuiswerkplekregeling: om je thuiswerkplek optimaal in te richten, stelt EY de volgende middelen voor jou beschikbaar: bureaustoel, zit/sta-bureau, externe monitor, bureaulamp, (bluetooth) headset en een groot extern toetsenbord
  • Salaris: naast je vaste salaris kun je, afhankelijk van de financiële prestatie van EY, in aanmerking komen voor een bonus. Ook heb je recht op een onkostenvergoeding (afhankelijk van je functie) en een internetvergoeding van €40,- netto per maand
  • Mobiliteitsregeling: draag direct bij aan onze ambitie om in 2025 de CO2-voetafdruk van EY te verlagen tot nul. Met onze regeling kies je zelf uit de meest uiteenlopende duurzame opties. Denk aan het gebruik van leasefietsen, elektrische deelscooters, elektrische deelauto’s, flexibele leaseauto’s en verschillende abonnementen voor het openbaar vervoer. Een app geeft je inzicht in jouw CO2-voetafdruk
  • Vrije dagen: je hebt recht op 29 vakantiedagen per jaar bij een fulltime diensverband en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen

Meer lezen over het werken bij EY? Bekijk de volgende link: Hoe het is om bij ons te werken | EY – Global | EY – Nederland

 

Over het kantoor

Ons kantoor in Amsterdam bevindt zich op de Zuidas: een bruisende plek waar veel bedrijven zijn gevestigd. In onze Cross Towers worden maar liefst 1000 mensen per dag bij binnenkomst verwelkomd door Anouchka en Lucia. Heb je nog niet ontbeten? Dan maakt Taib zijn speciale smoothie voor je of gewoon een lekkere cappuccino. In de lunchpauze staat het team van Hans en Mehdi voor je klaar met een verse lunch. Voor een adembenemend uitzicht op Amsterdam ga je naar de 22e verdieping. Samenwerken krijgt door de Wavespace een nieuwe betekenis. Deze High-Tech omgeving brengt wereldwijd klanten en collega’s virtueel samen!

Sollicitatieprocedure – How can you prepare for a long life together?

Het sollicitatieproces bestaat uit een telefonische screening, een persoonlijkheidstest, en twee interviews.

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een (online) assessment en een pre employment screening. Door wet- en regelgeving en doordat EY (en in sommige gevallen haar klanten) hoge eisen stelt aan de betrouwbaarheid en de integriteit van haar medewerkers wordt elke nieuwe medewerker gescreend. Afhankelijk van het functieniveau kan de pre employment screening uit de volgende onderdelen bestaan: Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) of – indien geen VOG in Nederland kan worden aangevraagd – Criminal Background Check uit het land waar je op dit moment woont of de afgelopen vijf jaren hebt gewoond, integriteitsvragenlijst, verificatie van ID, diploma’s en/of werkervaring en het raadplegen van het centraal insolventieregister.

Consultant Certification and assessment consultant (ISO27001 auditor)

Als consultant binnen het CertifyPoint team van EY maak je bij binnenkomst al impact op jouw omgeving. Je bouwt bij ons direct een netwerk op waar je de rest van je carrière profijt van zal hebben. Je hebt de optie om tijdens jouw loopbaan intensieve soft en hard skills trainingen te volgen, waardoor jij je zowel op persoonlijk vlak als professioneel vlak kan blijven ontwikkelen. Vanaf de allereerste dag werk je samen met onze CertifyPoint collega’s van alle niveaus aan uiteenlopende projecten en wij streven er naar om een blijvende en duurzame impact te creëren bij onze diverse opdrachtgevers.

De uitdaging – What future are you building towards?

Wij zijn EY CertifyPoint, onderdeel van EY Consulting. Wij ondersteunen bedrijven bij het implementeren en certificeren van (bedrijfs)normen, standaarden en wet- en regelgeving op het gebied van kwaliteit, informatiebeveiliging en privacy. Enkele voorbeelden zijn ISO 27001, ISO 27701, ISO 9001, CSA Star, NEN 7510 en vele andere internationale standaarden. We helpen organisaties in hun ‘compliance journey’ door het aanbieden van advies, training, implementatie of certificering. Wij zijn op zoek naar ambitieuze collega’s die interesse hebben in interessante informatiebeveiligingsvraagstukken waar onze klanten oplossingen voor zoeken. Samen met ons ga jij de uitdaging aan om informatiebeveiliging namens EY aan te laten sluiten bij de wensen van onze klanten.

Ons team – Do great minds always think alike?

De afdeling EY CertifyPoint is één van de wereldmarktleiders op het gebied van ISO-certificeringen. Ons team staat bekend om een slimme aanpak en efficiënte audittechnieken waarmee wij de inspanningen van onze klanten minimaliseren. Wij hebben een sterke wereldwijde praktijk ontwikkeld en expertise verworven op het gebied van informatiebeveiliging/privacy evenals de normen ISO/IEC 27001:2013 en ISO/IEC 27701:2019. Het team van EY CertifyPoint maak deel uit van een internationaal team en wij bieden een scala aan diensten aan onze klanten. Ons team bestaat uit professionals met zeer diverse achtergronden.

Wat je gaat doen – How can you make a lasting impact in a rapidly changing world?

  • Als security/privacy consultant, zal je met name certifications audits uitvoeren voor security- en privacy gerelateerde controles voor onze klanten. Tevens zal je workshops en trainingen geven over hieraan gerelateerde onderwerpen.
  • Binnen deze rol is geen dag hetzelfde, je bent hierom in staat om veel verschillende verantwoordelijkheden tegelijkertijd te dragen. Je zal samenwerken met veel verschillende klanten en collega’s en je kunt je tijd goed verdelen wat betreft het uitvoeren van audits, reizen, het geven van workshops en het ondersteunen bij business development.
  • Binnen deze constant veranderende omgeving is er geen betere plek om jouw skills tot een hoger niveau te tillen. Je werkt op een wereldwijde schaal en tevens zijn er vele internationale reis mogelijkheden.

Wat wij zoeken – Where do you start if you want to change the world?

  • Je hebt een afgeronde HBO bachelor / universitaire master behaald in Computer Science, IT Auditing, Information Systems, Privacy Law.
  • Je hebt enige ervaring op het gebied van IT auditing en kennis van IT general controls (security, change management, disaster backup recovery, data center, infrastrucutre etc) en IT governance processen (ITIL).
  • Je hebt een vloeiende beheersing van de Nederlands én Engelse taal (in woord en geschrift), dit is van belang vanwege de internationale klantportefeuille van EY CertifyPoint. Wanneer je mondeling en/of schriftelijk vaardig bent in Duits, Engels of Frans is dit een pré.
  • Je hebt een EU paspoort (ivm visum aanvraag)
  • Idealiter beschik je over de vaardigheid om security policies en procedures kritisch te reviewen, security policies te ontwerpen en te implementeren in lijn met standaarden op het gebied van ISO27001, NIST, SANS etc. Bij voorkeur heb je kennis van cybersecurity specifieke standaarden (ISO, ITIL, NIST, ISF) en privacy standaarden (GDPR, ISO27018).

Nu al enthousiast? Solliciteer dan snel!

Wat wij bieden – Is everything that counts being counted?

  • Flexibel werken: in overleg met je team bepaal je zelf waar en wanneer je werkt. Thuis, op kantoor, bij de klant of vanuit een ander Europees land (tot 20 werkdagen per jaar
  • Thuiswerkplekregeling: om je thuiswerkplek optimaal in te richten, stelt EY de volgende middelen voor jou beschikbaar: bureaustoel, zit/sta-bureau, externe monitor, bureaulamp, (bluetooth) headset en een groot extern toetsenbord
  • Salaris: naast je vaste salaris kun je, afhankelijk van de financiële prestatie van EY, in aanmerking komen voor een bonus. Ook heb je recht op een onkostenvergoeding (afhankelijk van je functie) en een internetvergoeding van €40,- netto per maand
  • Opleidingen: EY vindt het belangrijk dat je altijd de mogelijkheid hebt om je te ontwikkelen als je dat wilt. We bieden je de mogelijkheid om verschillende soft & hard skills trainingen, opleidingen en externe cursussen te volgen. Bijvoorbeeld het behalen van een MBA om jouw vaardigheden op het gebied van leiderschap, zaken en technologie te verbreden
  • Mobiliteitsregeling: draag direct bij aan onze ambitie om in 2025 de CO2-voetafdruk van EY te verlagen tot nul. Met onze regeling kies je zelf uit de meest uiteenlopende duurzame opties. Denk aan het gebruik van leasefietsen, elektrische deelscooters, elektrische deelauto’s, flexibele leaseauto’s en verschillende abonnementen voor het openbaar vervoer. Een app geeft je inzicht in jouw CO2-voetafdruk

Meer lezen over het werken bij EY? Bekijk de volgende link: Hoe het is om bij ons te werken | EY – Global | EY – Nederland

Over het kantoor

Ons kantoor in Amsterdam bevindt zich op de Zuidas: een bruisende plek waar veel bedrijven zijn gevestigd. In onze Cross Towers worden maar liefst 1000 mensen per dag bij binnenkomst verwelkomd door Anouchka en Lucia. Heb je nog niet ontbeten? Dan maakt Taib zijn speciale smoothie voor je of gewoon een lekkere cappuccino. In de lunchpauze staat het team van Hans en Mehdi voor je klaar met een verse lunch. Voor een adembenemend uitzicht op Amsterdam ga je naar de 22e verdieping. Samenwerken krijgt door de Wavespace een nieuwe betekenis. Deze High-Tech omgeving brengt wereldwijd klanten en collega’s virtueel samen!

Sollicitatieprocedure – How can you prepare for a long life together?

Het sollicitatieproces bestaat uit een telefonische screening, een persoonlijkheidstest, en twee interviews.

 

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een (online) assessment en een pre employment screening. Door wet- en regelgeving en doordat EY (en in sommige gevallen haar klanten) hoge eisen stelt aan de betrouwbaarheid en de integriteit van haar medewerkers wordt elke nieuwe medewerker gescreend. Afhankelijk van het functieniveau kan de pre employment screening uit de volgende onderdelen bestaan: Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) of – indien geen VOG in Nederland kan worden aangevraagd – Criminal Background Check uit het land waar je op dit moment woont of de afgelopen vijf jaren hebt gewoond, integriteitsvragenlijst, verificatie van ID, diploma’s en/of werkervaring en het raadplegen van het centraal insolventieregister.

Assistent Accountant Audit

Dit is jouw baan

Duik jij graag in de financiële cijfers van (bekende) bedrijven? Ben je (bijna) klaar met je bachelor of master en zoek jij een mooie startersfunctie? En vind jij het leuk om samen te werken met verschillende collega’s in wisselende teams? Start dan  jouw carrière bij BDO! Als startend Assistent Accountant krijg je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en klantcontact. Je krijgt een vaste mentor die jou wegwijs maakt binnen de organisatie en de wereld van accountancy. En omdat we jouw ontwikkeling belangrijk vinden, volg je op onze kosten ook je (post)master tot registeraccountant in deeltijd.

 

Dit ga je doen

BDO is dé plek om de beste te worden in je vak. Als startend Assistent Accountant ben je onderdeel van een hecht team. Je werkt voor (middel)grote MKB klanten en Corporates binnen de profit en non-profit sectoren in een tal van verschillende branches zoals technology, retail, financial services en ziekenhuizen, provincies en musea. Bij welke BDO-vestiging je werkt, kies je zelf.

 

Als Assistent Accountant Audit:

  • verdiep je je in de bedrijfsprocessen en stel je procesbeschrijvingen op aan de hand van interviews met de klant;
  • volg je die processen van begin tot eind om te controleren of ze daadwerkelijk bestaan;
  • controleer je posten in de jaarrekening;
  • pas je data-analyse en innovatieve controletechnieken toe;
  • volg je op vrijdag colleges voor je vervolgopleiding tot registeraccountant (RA).

 

*** alle vacatures zijn bij ons beschikbaar op alle locaties, zolang we niet vol zijn natuurlijk. De tijdsduur van werkstudentschappen is altijd in overleg, dus dit ligt bij ons niet vast. Aangezien we op dit moment vrij vol zitten voor internationals zijn we voor nu alleen opzoek naar Nederlandstalige.

Scriptiestage Audit

Dit is jouw baan

Rond jij een financiële wo-studie af en zoek je een scriptiestage die helemaal bij jouw ambities past? Kies dan voor een scriptiestage bij BDO. Dan doe je werkervaring op binnen onze auditpraktijk terwijl je je scriptie schrijft. Zo krijg je een beeld van de werkzaamheden, onze organisatie en klanten. Je stageperiode passen we op jouw wensen en voorkeuren aan en je wordt goed begeleid door een ervaren (assistent) accountant. Na je afstuderen verwelkomen we je graag als collega. En mag je op onze kosten ook je (post)master tot registeraccountant in deeltijd te volgen.

 

Dit ga je doen

BDO is dé plek om de beste te worden in je vak. Als scriptant ben je onderdeel van een hecht team binnen de Audit & Assurancepraktijk. Je werkt voor middelgrote en grote klanten en voor het midden- en kleinbedrijf (profit en non-profit). Zoals technology, retail of financial services en ziekenhuizen, provincies en culturele instellingen zoals musea. Lees hier wat je gaat doen.

 

Als scriptant:

  • ben je tijdens stageperiode uiteraard voornamelijk bezig met het schrijven van je scriptie;
  • krijg je de mogelijkheid om mee te werken in de praktijk en een beeld te krijgen van de werkzaamheden, onze organisatie en klanten. Onze klantenportefeuille is zeer divers: van internationale ondernemingen tot MKB en van gerenommeerde familiebedrijven tot non-profitorganisaties.
1 2